Server back!

On topic content. Queries, ideas and general talk about trackmania
Forum rules
Only post threads regarding the forum or rG servers

Server back!

Postby MrKostek901 » Fri Feb 14, 2014 2:59 pm

Hey guys!

Lunatic server online now we can play on it! YaY :3 :D
Image
MrKostek901
 
Posts: 81
Joined: Thu Apr 04, 2013 5:26 pm
Location: Poland

Re: Server back!

Postby god69troll » Sat Feb 15, 2014 7:46 am

Thanks god, lets get madness up now and we will be back in business
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby biggg » Sun Feb 16, 2014 10:47 am

MrKostek901 wrote:Hey guys!

Lunatic server online now we can play on it! YaY :3 :D

Nice! How about madness now.
biggg
 
Posts: 7
Joined: Tue Aug 02, 2011 1:55 pm
Location: Lacolle Quebec Canada

Re: Server back!

Postby TRDave » Sun Feb 16, 2014 11:17 pm

I noticed it was back. That is great! :) At least we have a server now.

I really want to kick biggs ass on madness again though :(
User avatar
TRDave
 
Posts: 342
Joined: Sat Aug 06, 2011 10:57 pm

Re: Server back!

Postby god69troll » Mon Feb 17, 2014 6:41 am

HAHAHA same dave (I will kick your ass too though) ;P
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby TRDave » Tue Feb 18, 2014 12:12 am

Ok forget bigg, now i want to kick trollers ass on madness :twisted:
User avatar
TRDave
 
Posts: 342
Joined: Sat Aug 06, 2011 10:57 pm

Re: Server back!

Postby god69troll » Tue Feb 18, 2014 3:31 am

Come at me dave :D
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby 4fun » Tue Feb 18, 2014 3:39 pm

Hello guys, long time no see idd :D, i was just wondering if someone can give me kennys or sprinters (email or anything) thanks in advance, i am yet again playing tmuf, who has me on buddy list when u see me come to server to say hi atleast! hope every1 are ok, bai for now
/fun
4fun
 
Posts: 28
Joined: Mon Jul 18, 2011 6:16 pm

Re: Server back!

Postby TRDave » Tue Feb 18, 2014 10:46 pm

god69troll wrote:Come at me dave :D

"I bet you say that to all the boys"

Hey fun, nice to see you back ;)
User avatar
TRDave
 
Posts: 342
Joined: Sat Aug 06, 2011 10:57 pm

Re: Server back!

Postby god69troll » Tue Feb 18, 2014 10:48 pm

Hey fun, sorry I don't have any way to contact kenny or sprinter... ask spider or dave they might have a way to contact them. Dave, don't get ahead of youself mate I will whip you :D
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby TRDave » Tue Feb 18, 2014 10:52 pm

Whip me? Thats kinky! Do you promise?

Fun, I pm'd you
User avatar
TRDave
 
Posts: 342
Joined: Sat Aug 06, 2011 10:57 pm

Re: Server back!

Postby god69troll » Tue Feb 18, 2014 10:55 pm

I don't need to promise, it's a sinch mate, kicking your ass :P
Spider can you promote me to admin now plz?
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby TRDave » Tue Feb 18, 2014 11:09 pm

Spider can you make a new group 'Mistress' and add troller too it?
User avatar
TRDave
 
Posts: 342
Joined: Sat Aug 06, 2011 10:57 pm

Re: Server back!

Postby god69troll » Tue Feb 18, 2014 11:11 pm

I'm actually male so it don't really work dave lol bl. Dave check you private messaging.
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby god69troll » Tue Feb 18, 2014 11:16 pm

Did u get a message from me dave? If so answer the question. If not tell me on this forum (want to know if private messaging works).
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby TRDave » Tue Feb 18, 2014 11:18 pm

I have no message from you?

BTW, you like your new colour? :lol:
User avatar
TRDave
 
Posts: 342
Joined: Sat Aug 06, 2011 10:57 pm

Re: Server back!

Postby god69troll » Tue Feb 18, 2014 11:19 pm

I'm a mistress lol, make me an admin plz hahahaha. I like the color though :), hot pink the manlyest color xD
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby god69troll » Tue Feb 18, 2014 11:21 pm

TRDave wrote:I have no message from you?

BTW, you like your new colour? :lol:


Dave do you have social media (facebook, twitter, etc)? If so I need to add you so I can speak to you easier.

Make me an admin plz plz plz

And yes my color is swag, I stand out like hell lol
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby TRDave » Tue Feb 18, 2014 11:24 pm

Are you asking for admin on servers?

I have no facebook or twitter. i am not blowing you off, i really dont
User avatar
TRDave
 
Posts: 342
Joined: Sat Aug 06, 2011 10:57 pm

Re: Server back!

Postby god69troll » Tue Feb 18, 2014 11:27 pm

Seriously? get one of them...
And no I'm not an admin on any server but im an operator on both. But yes I do want to be an admin.
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby god69troll » Tue Feb 18, 2014 11:29 pm

I gotta go now I'll be on agin in 4hrs or so bb
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby TRDave » Tue Feb 18, 2014 11:30 pm

I cant add admin on servers, only masters can i think
User avatar
TRDave
 
Posts: 342
Joined: Sat Aug 06, 2011 10:57 pm

Re: Server back!

Postby TRDave » Tue Feb 18, 2014 11:31 pm

ok catch ya next time

Btw this is the worst messenger ive ever used :P

(Sorry we derailed the thread, back on topic now :) )
User avatar
TRDave
 
Posts: 342
Joined: Sat Aug 06, 2011 10:57 pm

Re: Server back!

Postby god69troll » Wed Feb 19, 2014 2:45 am

hehehehehehe... I need to be an admin...
dave delete the mitress group now... seriously lol
and dave... get facebook or twitter and tell me ur username
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby TRDave » Wed Feb 19, 2014 10:38 pm

I can't admin you on servers
I won't admin you on here
I won't delete Mistress group, you look too cute in pink :lol:
User avatar
TRDave
 
Posts: 342
Joined: Sat Aug 06, 2011 10:57 pm

Re: Server back!

Postby god69troll » Wed Feb 19, 2014 11:40 pm

lol ok hehehe. I'm praying for madness everyday(so I can whip you).
Dave can you change it from RGMistress to RGTROLL3R plz xD
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby SpiderX22 » Thu Feb 20, 2014 1:44 am

Lost a few brain cells reading this thread. I can only add admins if you're on the server at the same time as me, I think.
ṨῤἵḋểṙẊƻƻ
User avatar
SpiderX22
 
Posts: 231
Joined: Mon May 07, 2012 3:41 pm

Re: Server back!

Postby god69troll » Thu Feb 20, 2014 2:02 am

Lol spider xD

Ok... try to ad me anyway plz and if you can't... wait until we get on at the same time :D
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Re: Server back!

Postby SpiderX22 » Sat Feb 22, 2014 6:29 am

Biggest issue is that Xaseco crashes every few hours (was happening even before the server went down). No Xaseco means nobody joins. Need to manually reset it online, and that's a pain and requires someone to actually do it.
ṨῤἵḋểṙẊƻƻ
User avatar
SpiderX22
 
Posts: 231
Joined: Mon May 07, 2012 3:41 pm

Re: Server back!

Postby god69troll » Sat Feb 22, 2014 8:14 am

SpiderX22 wrote:Biggest issue is that Xaseco crashes every few hours (was happening even before the server went down). No Xaseco means nobody joins. Need to manually reset it online, and that's a pain and requires someone to actually do it.

Can you do it? (you are a masteradmin)
TROLL3R
User avatar
god69troll
 
Posts: 225
Joined: Fri Nov 16, 2012 8:14 am

Next

Return to General

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest